خدایا مواظب فرشته کوچولوی توی شکمم باش

ورود به هفته بیست و هشت بارداری

1394/6/8 11:31
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی مامان سلام!

این روزا عروسی پسر عمه بزرگه و اولین نوه ی خانواده بود که شکر خدا به خوبی و خوشی برگزار شد. فقط بابایی خیلی خسته شد خیلی زیاد چون همه مسئولیت ها روی دوشش بود خودش میگفت هیچ مجلسی انقد اذیت نشدم. اما پیش خدا گم نمیشه . من که بخاطر شما هیچ کاری نمیکردم و همش در حال استراحت بودم. شب عروسی هم با همدیگه کلی رقصیدیمخندونک انقد قشنگ تو شکمم پا میکوبیدی که حسش میکردم حتی وقتی من می نشستم شما بازم تکون میخوردی. خیلی جالب بود که همه سونوگرافی م میکردن چون قرار شد به کسی نگیم فعلا که شما چی هستی. بعد خیلی ها میگفتن دختره بخاطر ورمی که مامانی کرده منم تو دلم بهشون میحندیدم اما بعضیا هم میگفتن پسره. خلاصه که عروسی به خوبی و خوشی تموم شد رفت خداروشکر اما تا پایان شهریور بازم چندتا عروسی داریم. منم که مجبور شدم یه لباس مشکی طلایی حاملگی دادم خیاط دوخت با حریر و اینا که راحت بتونم همه عروسیها رو رد کنم.بگذریم

این روزا خیلی شما شیطون شدی نفسم انقد تکون خوردنات زیاد شده خصوصا وقتی دراز میکشم منم از تکون خوردنات فیلم میگیرم و با هم بازی میکنیم من لمست میکنم تو هم لگد میزنی بعد دوباره و سه باره و .... بابایی وقتی فیلما رو میبینه کلی ذوق میکنه. دیشب جات انگار بد بود من ایستاده بودم یه جای بعد رو هی فشار میدادی منم خیلی دلم یه جوری میشد گفتم مامانی پوزیشنت رو عوض کن بابایی گفت با بچم زیر دیپلم حرف بزن تا حداقل بفهمه چی میگیخنده 

دیروز که داشتم هفته بیست و هشتم رو میخوندم نوشته بود چیزی دیگه تا پایان بارداری نمونده 13 هفته. یهویی هول برم داشت یه عالمه کار دارم. خریدای شما رو هنوز نکردیم هنوز خونه گیرمون نیومده که از اینجا بلند شیم زمینمونم که کسی نیومده بخره حداقل... خدا خودش میدونه تو دلم چه خبره هر روزی که میگذره و خونه پیدا نمیشه باور موندن توی همین خونه برام وحشتناکه. مادر جان جمعه رفت مشهد بهش گفتم دعا کن تا داری برمیگردی یه خونه خوب پیدا بشه خبر خوب بهت بدم. اما میدونم همش دست خداست اگه اون بخواد همه چی در عرض یک ساعت درست میشه پس تو از خدا بخواه مامانی با اون دل پاکت از خدا بخواه که ما همین روزا یه خونه خوب دقیقا همون جوری که میخوایم پیدا کنیم و از اینجا بلند شیم.غمناک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)