خدایا مواظب فرشته کوچولوی توی شکمم باش

یه روز مهم

1393/8/1 16:57
نویسنده : مامانی
134 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من تو این هفته رفتم ابروهامو هاشور زدم که بعد از اینکه اقدام کردیم دیگه نمیشه تاتو و هاشور اینا کرد اوکی باشم. رفتیم با بابایی تهران. تجربه ی خوبی بود. یه بیست و چهار ساعت رفتیم و برگشتیم. اما خیلی اذیت شدم خیلی درد کشیدم. غمگینوسط همه درد کشیدن ها با فکر کردن به تو خودمو آروم میکردم . میگفتم اینا رو برای آینده تحمل میکنم. 

و اما امروز ! امروز هم روز مهمی برای بابایی یه. بابایی از طرف آقاجون اینا ارث کچلی دارهخندونک یعنی آقاجونت کچله حالا بعدا میای می بینیش رو کله شم چالاپ چالاپ میزنی خنده بابایی موهاش از قدیم میریخت تا تصمیم گرفت بره بکاره منم موافقت کردم و بالاخره بعد از کلی لیزر و اینا امروز نوبت عمل کاشت موی بابایی خوشکلت بود.

الهی بمیرم براش از صبح زود ساعت ده دقیقه به 7 رفته الان که ساعت 5 عصره هنوز برنگشته گریه هلاک شد بابایی . اونم کی؟ بابایی تو که اصلا صبر و حوصله ی یک جا نشستن و تازه درد کشیدن نداره گریهگریه دورش بگردم چی داره میکشه الان دلشکسته تو پیام هایی که میدادیم اوضاعش خیلی خراب بود. میگفت سه بار حالم داشت به هم میخورد صبر میکردن دست از کار میکشیدن غمگین میدونی دلمون میخواست وقتی تو به دنیا میای بابایی دیگه خیالش بابت موهاش راحت باشه نخواد تازه بعدا بره بکاره وگرنه الان که بابایی کچل نیست که نیاز به کاشت داشته باشه فقط خیلی کم پشت شده موهاش. 

خیلی نگرانشم کاری هم از دستم بر نمیاد . واسش صلوات فرستادم حدیث کسا خوندم کلی خدارو قسم دادم که مواظب بابایی باشه و قدرت و نیروشو زیاد کنه. اما دلم آشوبه هیچ کار دیگه ای هم نمیتونم بکنم. از صبح تا حالا کل خونه رو تمیز کردم براش سوپ هم درست کردم دلمم ناهار نخواستهغمگین 

بدبختی از نگرانی خوابمم نمیبره . دیشب 2 خوابیدم 6 صبحم بیدار شدم. مامانی هم اصلا عادت به کم خوابی نداره (اینو گفتم حواست باشه بعدا منو اذیت نکنی ها تشویق) با این خواب کم بازم خوابم نمیبره سکوت

عزیزدل مامانی اونجا پیش خدا دعاها زودتر از این پایین مستجاب میشه واسه بابایی مهربونت که از مهربونی لنگه شو نداریم دعا کن. از خدا بخواه کمکش کنه. قدرت و توانشو زیاد کنه . صبورم بشه. هم امروز راحت براش تموم شه هم بقیه روزها ی بعد از این عمل غمگین براش حسابی حسابی دعا کن. باشه مامانی؟ بابایی پس فردا واسه شما کم نمیذاره ها کم نذار واسش تو دعا کردن پیش خدا زیبا

پسندها (5)

نظرات (6)

ترنم باران
1 آبان 93 17:27
عزيزممممممم منم وقتي نوزده هفته باردار بودم شوهرم رفت كاشت مو صبح زود رفت يازده شب باسرو كله باندپيچي برگشت 😄 گفت پسرم ميخواد بياد خوشگل باشم اونم كچل نبود كم مو بود كه داشت ميرفت به سمت كچلي!)))) الان برام تداعي شد درست بيست آبان پارسال بود، دو روز تمام كارش طول كشيد، الان موهاش در اومده و خوشگل شده و پسركمونم هفت ماهشه و با ديدن بابايي مودارش حال ميكنه منم اونروز خيلي استرس داشتم ولي بدون همه چي بخوبي تموم ميشه و روزاي قشنگي پيش روتونه انشاله .... ☺️☺️
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم از حرفهای قشنگت میشه برام آدرس بذاری. ادرس وبلاگ
ترنم باران
1 آبان 93 17:30
پست قبليتونو خوندم زنجير واسه من قبل بارداري گفته بود پسر و ني ني هم پسر شد 😘
مامانی
پاسخ
ای جونممممممممممم
نی نی عکس
3 آبان 93 12:21
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
ترنم باران
4 آبان 93 14:54
عزيز دلم من بلاگ ندارم من فقط تو ني ني سايت عضوم با اسم كاربري تيرماهي
مامانی
پاسخ
عه چه بد . نمیشه یه بلاگ درست کنی عکس های نینی رو هم بذاری خاطراتشم یادگار بمونه
مادر جون
4 آبان 93 15:45
•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. •~*♥*~•° ♡♡♡ ♡♡♡ ♡♡♡ •~*♥*~•° دوست جونم آپم نمیخای بهم سربزنی ؟؟؟
ترنم باران
4 آبان 93 19:38
قربونت برم نه وقتشو دارم نه حوصلشو! كلا تنبلم خيلييييي 😜
مامانی
پاسخ
آخی عزیزم چه بد