خدایا مواظب فرشته کوچولوی توی شکمم باش

خدایا خواهش التماس

1394/2/17 12:38
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر نازنینم برای من و بابات فرقی نداره دختر باشی یا پسر 

پسر باشی برات سنگ تموم میذارم از محبت و مهربونی و بابات میخواد تو رو یه لوتی بار بیاره یه پسر بچه مودب و با معرفت . دختر باشی هم همینطور برات کم نمیذارم از محبت میشی تاج سر بابا و مامان همدم تنهایی مامان و غمخوار بابا . پسر باشی اسمت میشه آرمین. دختر باشی یا آیدا یا آذین . هر چی باشی نور چشم منو باباتی. 

فقط اونجا پیش خدا دعا کن که تو خونه خودمون به دنیا بیای. راستش مامان من حس میکنم و میدونم که تجربه خوبی نیس به دنیا اومدنت اینجا خونه ی عمو . کاش وقتی به دنیا میای ما تو خونه خودمون باشیم .

خدایا شاهد و ناظری به همه چیز خواهش میکنم عاجزانه التماست میکنم یه کاری کن زمینمون فروش بره ما بتونیم یه خونه واسه خودمون بخریم و صابخونه بشیم بذار لذت ببرم از به دنیا اومدن فرشته کوچولویی که تو بهم هدیه دادی بذار تو خونه خودم تو بغل بگیرمش. خدایا میدونم همه چیز بستگی به خواست تو داره و تا تو نخوای حتی برگی از درخت نمیفته. همیشه و همه جا بهم ثابت شده مهربونم الانم میدونم یه روزی ما رو صابخونه میکنی اما میدونی چیه یه لحظاتی هست که تکرار شدنی نیس یه لحظاتی هست تو زندگی هر شخصی براش خیلی مهمه دلش میخواد همه چیز خوب پیش بره و ازش حس خوب و تجربه خوب بمونه نذار به دنیا اومدن بچم و در اغوش گرفتنش تو این خونه باشه و یه چیزایی تا اخر تو ذهنم بمونه تو که قراره یه روزی یه جایی ما رو صابخونه کنی من ازت عاجزانه میخوام یه کاری کنی همین روزا قبل از به دنیا اومدن نفسم ما بریم تو خونه خودمون. خدایا لطفت رو در حقم تمام کن. خواهش میکنم این رسیدن ما به حاجت بزرگمون یعنی خونه رو یه کم بنداز جلو تر بذار لذت مادر شدن با لذت صابخونه شدن آمیخته بشه. آمین

پسندها (1)

نظرات (0)