خدایا مواظب فرشته کوچولوی توی شکمم باش

دلم میخواد که اگه اون میخواد... باشی

1393/10/28 13:22
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

lمیدونی دلم چی میخواد مامانی . اینکه چشمامو ببندم یهویی باز کنم آخر هفته باشه . نه نه اصلا این هفته تموم شده باشه هفته ی بعدی اومده باشه . اصلا هفته ی بعدی هم از 4 بهمن رد شده باشه هشتم 8 بهمن باشه تا زودتر تکلیفم معلوم شه. نه نه میدونی چیه ؟ دلم میخواد 8 بهمن باشه من هنوز پری نشده باشم نشونه های حاملگی رو داشته باشم صبح پا شم دلم یه خرده هم بزنه اما بعدش خوب شه .

به خدا گفتم راضی ام به رضات و هر چی صلاح میدونی اما ته دلم دوست دارم دلیل زندگیم بودنت بشه تا حال خوب منو بابایی باز برگرده. بماند که کللللی هم نقشه کشیدم که اگه نیومدی چیکارا کنم که سرگرم بشم اما خب ته دلم میخوام که باشی . البته البته حس میکنم هیچ خبری نیست . خودم حس میکنم باردار نیستم و باید منتظر پری باشم نمیدونم چرا این حس رو دارم. بابایی ت میگه اون ماه هم حس داشتی که هستی اما نبودی پس حس تو برعکسه . نمیدونم . واقعا نمیدونم .... خدایا دریاب منو

پسندها (1)

نظرات (0)